Bijna op weg!

9 juli 2023 - Vledder, Nederland

Zondag 9 juli

Bijna op weg!

Nog een paar dagen en dan is het zover...vakantie! Wat een heerlijk vooruitzicht. Dit jaar gaan we voor het eerst op rondreis met onze Kippetje. We zijn benieuwd hoe dat gaat bevallen! Het plan was om met z'n tweeën te gaan, want Mink en Keo hadden al eigen plannen gemaakt. Dat liep toch anders, want tot onze verrassing besloot Keo om nog een jaartje met ons mee te reizen. Erg gezellig! Mink gaat naar Albanië en naar Griekenland, maar reist via onze blogs op afstand toch ook nog een beetje met ons mee.

Wij gaan starten in Duitsland. We willen graag een keer over de lange hangbrug bij Geierlay wandelen. Daarna reizen we door naar het noorden van Slovenië om de omgeving van het Bled-meer te verkennen. In het binnenland hopen we te kunnen wandelen in de oerbossen. Ook willen we graag de steden Ptuj, Maribor en Ljubljana bezoeken. In Ptuj woont Jaka, de vwo-uitwisselingstudent van Mink. Het zou leuk zijn om de stad uit zijn verhalen en van de foto's nu zelf te kunnen zien. Verder hebben we het plan om de Plitvice-meren in Kroatië te gaan bezoeken. We zijn redelijk dichtbij dit jaar en ze staan al heel lang op ons 'verlanglijstje'. Onderweg terug naar huis hopen we nog een korte tussenstop te maken in Wenen en in Praag. Zonde om daar zo voorbij te rijden!

We zullen zien hoe het loopt. Zoals altijd is er weer tè veel moois te zien in tè korte tijd. Niet alles zal lukken en dat hoef ook niet. Het is tenslotte vakantie. Alles kan, maar niets moet...

Vooralsnog belooft het veel goeds. Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in!

Reizen jullie ook dit jaar weer met ons mee?

Hans, Jolanda en Keo

1. Yvonne:
    Hele fijne vakantie!
    Gr karel en yvone
  2. Anne:
    9 juli 2023
    Mooi hoor, jullie nieuwe 🐔. Ben benieuwd hoe t gaat bevallen. Heel veel plezier met z'n 3en en geniet!!!! 😘
  3. Jan Sieders:
    9 juli 2023
    Leuk hoor. Wat een mooie en handzame KIP!!
  4. Judith:
    9 juli 2023
    Zeker reis ik met jullie mee, zo leuk! Morgen eerst trots je diploma ophalen! 🙏🎉😘
  5. Jorien:
    9 juli 2023
    Wat een lekkere kip! Heel veel plezier!
  6. Jorien:
    9 juli 2023
    Lekkere=leuke (als vegetariër moest ik mezelf uiteraard wel even corrigeren).
  7. Marieke Gorter:
    9 juli 2023
    Wat een leuke caravan met tent. Wij zijn vorig jaar 2.5 week in Slovenië geweest! Heel mooi daar. Fijne vakantie
  8. Debora:
    9 juli 2023
    Toch een caravan, leuk!! Ik lees graag weer mee. Fijne vakantie
  9. Pa en Nellie de Vries:
    9 juli 2023
    Wat weer leuke reakties allemaal .Nu al succes.Heel veel fijne dagen en vooral mooi weer.
  10. Stine:
    9 juli 2023
    Goede reis, Jolanda, Hans en Keo, ik geniet mee op afstand!
    Groetjes,
    Stine
  11. Dennis:
    9 juli 2023
    Fijne vakantie, wij gaan ook naar Kroatië, maar wij zijn daar pas 17 augustus!
  12. Henk:
    9 juli 2023
    Fijne vakantie en dat jullie mooie herinneringen mogen maken!
  13. Gina:
    11 juli 2023
    Jullie zijn vandaag vertrokken en ik lees mee hoor! Fijne vakantie!
  14. Henk:
    11 juli 2023
    Heb je de huif wel ingeklapt? {>:
  15. Erna Sieders:
    12 juli 2023
    Hele fijne vakantie! Ik lees weer graag mee in jullie reis.😊😘
  16. Lynette:
    12 juli 2023
    Bijna op weg! Heel veel plezier, we hebben de afgelopen weken diverse varianten van dit soort kippetjes gezien🤣 in Oostenrijk en Duitsland. En genieten!
  17. Hennie:
    15 juli 2023
    Mooi om alles te zien dat zie je in Nederland niet lekker genieten .Liefs uit Vledder .